fbpx
Zadzwoń do nas : 795 562 739
Kampanie Google Ads i SEO

Wdrożenie Google Analytics – GA4 – Google Tag Manager

Dlaczego należy wdrożyć Google Analytics 4 (GA4)?

Ponieważ dane z Universal Analytics (UA) nie będą tożsame z danymi z Google Analytics 4 (GA4). To nie jest aktualizacja, a całkowicie nowe narzędzie. Dlatego warto wdrożyć narzędzie jak najwcześniej, ponieważ Universal Analytics przestanie zbierać  nowe dane 01.07.2023r.

Google Analytics 4 (GA4) to najnowsza odsłona najczęściej używanego instrumentu do analizy internetowej. Jego zadaniem jest pomiar ruchu oraz monitorowanie działań użytkowników witryn i aplikacji. Poprzednia edycja – Google Analytics 3 (znana jako Universal Analytics, UA) – zakończy zbieranie informacji 1 lipca 2023 roku. Wówczas GA4, które od końca 2020 roku jest standardem dla nowych użytkowników, przejmie jej rolę. W związku z tym, teraz jest odpowiedni czas, aby przyjrzeć się bliżej następnej wersji tego narzędzia, zrozumieć funkcje, które oferuje, oraz porównać kluczowe różnice między Universal Analytics a GA4.

Google Analytics 4 – przegląd

Google Analytics 4 ma na celu sprostanie kluczowym wyzwaniom współczesnej analizy internetowej, które wynikają głównie z przemian w:
  1. Zachowaniach użytkowników – rosnąca rola urządzeń mobilnych, coraz bardziej powszechne zjawisko korzystania z wielu urządzeń, zwiększona świadomość dotycząca prywatności online.
  2. Marketingu – dążenie do dotarcia do odbiorców za pomocą wielu kanałów jednocześnie (marketing wielokanałowy).
  3. Środowisku – coraz bardziej rygorystyczne przepisy dotyczące prywatności użytkowników online oraz dynamicznie rozwijające się technologie.
W związku z tym GA4 wprowadza rozwiązania oparte na sztucznej inteligencji, uczeniu maszynowym oraz umożliwia śledzenie użytkowników na stronach internetowych i w aplikacjach mobilnych. Pozwala to na jeszcze bardziej efektywną analizę ścieżek konwersji użytkowników. Wszystkie te cechy sprawiają, że GA4 powinien być postrzegany jako całkowicie nowe narzędzie, a nie tylko ulepszoną wersję Universal Analytics (UA).

Zacznij zbierać rzetelne dane w Google Analytics 4 i osiągnij maksymalne zyski dzięki analityce internetowej.

Modyfikacje Analytics

  • Mierzenie koszyków ecommerce w enhanced ecommerce
  • Uruchomienie raportów demograficznych
  • Konfiguracja celów na podstawie zdarzeń i wirtualnych odsłon
  • Wdrożenie wymiarów niestandardowych
  • Zdefiniowanie list remarketingowych
  • Zdefiniowanie niestandardowych widoków
  • Zdefiniowanie raportów niestandardowych

Tagi GTM

  • Kod Analytics
  • E-commerce
  • Enhanced Ecommerce
  • Kliknięcie w email
  • Odkrycie numeru telefonu
  • Kod konwersji Google Ads (AdWords)
  • Kod remarketingowy Google Ads (AdWords)
  • Kod remarketingu dynamicznego

Koszty wdrożenia Google Analytics GA4

Wdrożenie GA4 i GTM
  • Google Analytics na bazie GTM
  • Wdrożenie dopasowane do potrzeb
  • Niestandardowe modyfikacje kodu

1500netto

Aby wypełnić ten formularz, włącz obsługę JavaScript w przeglądarce.