Google wypuścił nowy format reklamowy – Conversational Display Ads. Dostępny jest on jednak na innej platformie – AdLingo (www.adlingo.com) i należy się tam zarejestrować, aby z tego formatu skorzystać.
AdLingo w tym tygodniu ogłosił uruchomienie nowej platformy marketingu konwersacyjnego, gdzie reklamodawcy będą mogli umieścić swoich asystentów wewnątrz reklam dispaly i dotrzeć do grupy docelowej na dużą skalę, przy użyciu Google Display Network (GDN).
Na czym polega? Użytkownik z poziomu reklamy displayowej może wejść w interakcję z chatbotem, aby uzyskać potrzebne informacje bez konieczności wchodzenia na stronę internetową. Reklamodawca z poziomu panelu AdLingo zyskuje dane o kliknięciach wyświetleniach oraz zaangażowaniu. Platforma nie przechowuje danych dot. rozmów na czacie.
“Conversational assistants are revolutionizing how brands and consumers engage with one another, facilitating real-time, two-way conversations that let brands answer their customers’ most pressing questions. Our new platform is bringing these valuable conversations to the web pages and mobile apps that consumers are already browsing.”
VIC FATNANI, CO-FOUND AT ADLINGO