fbpx
Zadzwoń do nas : 795 562 739
Kampanie Google Ads i SEO

Case Study Dobrasofa: Wzrost przychodów o 743%

Zobacz, jak udało nam się zwiększyć przychody w styczniu o 151%, a w marcu o 743% z kampanii Google Ads.

Wstęp

Marka Dobrasofa to sklep na polskim rynku w branży meblarskiej. Od 18 lat tworzy i sprzedaje meble tapicerowane  do odbiorców na terenie Europy. Produkty cechuje najwyższa jakość i precyzja wykonania, dbałość o detale, niepowtarzalny styl. Marka stale się rozwija, notując w ostatnim czasie duże wzrosty sprzedaży.

Cel klienta

Cele jakie sobie postawiliśmy w kampanii AdWords:

  •  obniżenie kosztów konwersji kampanii AdWords,

  •  wzrost współczynnika konwersji e-commerce,

  • wzrost liczby transakcji,

  • poprawa ruchu jakościowego.

Wyniki

Działania prowadzone w okresie czerwiec 2019 -styczeń 2020 poskutkowały kilkukrotnym wzrostem liczby transakcji, przychodów i współczynnika konwersji e-commerce. Dla porównania wybraliśmy okres styczeń 2019 do stycznia 2020.

W okresie styczeń 2019, porównując go do okresu styczeń 2020, realizowaliśmy kampanie przy mniejszym budżecie o ponad 9%. Od momentu rozpoczęcia działań marketingowych w czerwcu 2019 roku już w pierwszym miesiącu przychody klienta wzrosły.

W porównywalnym okresie styczeń 2019-styczeń 2020 widoczny jest wyraźny wzrost współczynnika konwersji e-commerce o 210%, wzrost liczby transakcji o 480% oraz wzrost przychodów o 151%.

Aktualizacja!

W marcu udało się wygenerować jeszcze większe przychody. W porównywalnym okresie marzec 2019-marzec 2020 widoczny jest wyraźny wzrost współczynnika konwersji e-commerce o 1 542%, wzrost liczby transakcji o 2 400% oraz wzrost przychodów o 743%.

1 542% Wzrostu Współczynnika konwersji
2 400% Wzrostu Transakcji
743% Wzrostu przychodów

Wnioski

Nasza współpraca rozpoczęła się w czerwcu 2019 roku i w tym czasie udało nam się podnieść współczynnik konwersji e-commerce o 210%, doprowadzić do wzrostu liczby transakcji o 480% oraz wzrostu przychodów o 151%.

Tylko z nami osiągniesz takie wyniki!