Wstęp
Marka Dobrasofa to sklep na polskim rynku w branży meblarskiej. Od 18 lat tworzy i sprzedaje meble tapicerowane do odbiorców na terenie Europy. Produkty cechuje najwyższa jakość i precyzja wykonania, dbałość o detale, niepowtarzalny styl. Marka stale się rozwija, notując w ostatnim czasie duże wzrosty sprzedaży.
Cel klienta
Cele jakie sobie postawiliśmy w kampanii AdWords:
-
obniżenie kosztów konwersji kampanii AdWords,
-
wzrost współczynnika konwersji e-commerce,
-
wzrost liczby transakcji,
-
poprawa ruchu jakościowego.
Wyniki
Działania prowadzone w okresie czerwiec 2019 -styczeń 2020 poskutkowały kilkukrotnym wzrostem liczby transakcji, przychodów i współczynnika konwersji e-commerce. Dla porównania wybraliśmy okres styczeń 2019 do stycznia 2020.
W okresie styczeń 2019, porównując go do okresu styczeń 2020, realizowaliśmy kampanie przy mniejszym budżecie o ponad 9%. Od momentu rozpoczęcia działań marketingowych w czerwcu 2019 roku już w pierwszym miesiącu przychody klienta wzrosły.
W porównywalnym okresie styczeń 2019-styczeń 2020 widoczny jest wyraźny wzrost współczynnika konwersji e-commerce o 210%, wzrost liczby transakcji o 480% oraz wzrost przychodów o 151%.
Aktualizacja!
W marcu udało się wygenerować jeszcze większe przychody. W porównywalnym okresie marzec 2019-marzec 2020 widoczny jest wyraźny wzrost współczynnika konwersji e-commerce o 1 542%, wzrost liczby transakcji o 2 400% oraz wzrost przychodów o 743%.
Wnioski
Nasza współpraca rozpoczęła się w czerwcu 2019 roku i w tym czasie udało nam się podnieść współczynnik konwersji e-commerce o 210%, doprowadzić do wzrostu liczby transakcji o 480% oraz wzrostu przychodów o 151%.
Tylko z nami osiągniesz takie wyniki!