Cel: Zwiększenie sprzedaży z płatnych kampanii Google Ads
Współpracę rozpoczęliśmy z Klientem w czerwcu 2022 z feedem produktowym zawierającym wybrane produkty do promocji.
Efektywne zarządzanie kontem Google Ads dla wybranego portfolio produktów, bez odpowiedniego podejścia strategicznego, bez dodatkowych umiejętności i wiedzy może być mocno problematyczne. Konieczna jest kontrola wydatków budżetu reklamowego na poziomie poszczególnych produktów.
W pierwszej kolejności rozpoczęliśmy prace od przygotowania struktury kampanii i jej podziału na główne kategorie produktowe z wyodrębnieniem produktów marek „bestsellerów”.
Efekt takiego podejścia do struktury kampanii umożliwia pełną kontrolę nad tym co się dzieje na koncie, co przekłada się na możliwości optymalizacyjne kosztu kliknięcia i konwersji oraz kontroli wskaźnika ROAS.
Już od pierwszego miesiąca zdołaliśmy wygenerować sprzedaż produktów.
Aktualnie generujemy 2- krotnie większą miesięczną liczbę transakcji z Google Ads.