fbpx
Zadzwoń do nas : 795 562 739
Kampanie Google Ads i SEO

Porcelanico.pl

AKCESS Starosta i Wspólnicy sp.j. to firma, która istnieje od 1991 roku, a sklep www.porcelanico.pl od 2011 roku. Obecnie Akcess jest wiodącą w regionie firmą handlową, prowadzącą sprzedaż hurtową i detaliczną.
W asortymencie znajdują się krajowe oraz importowane materiały budowlane i artykuły aranżacji wnętrz.
Porcelanico.pl

Cel: Pozyskanie ruchu na sklep oraz zwiększenie sprzedaży

Naszym celem jest pozyskanie wejść organicznych z Google na sklep Porcelanico.pl. Optymalizujemy sklep pod kątem SEO. Dodajemy treści na stronę ze słowami kluczowymi. Drugą usługą, którą prowadzimy są Kampanie Google Ads.

Obecnie prowadzimy działania:

  • regularne analizy onsite i offsite
  • analiza słów kluczowych do pozycjonowania
  • audyt SEO
  • zwiększanie konwersji w koszyku
  • zwiększanie konwersji na karcie produktu
  • optymalizacja kampanii Google Ads
  • dostosowanie kosztów CPC w kampaniach
  • optymalizacja słów kluczowych
  • dobór odpowiednich produktów do kampanii i akcji promocyjnych

Współpracę z Porcelanico.pl (Akcess Starosta i Wspólnicy Sp.j.)  rozpoczęliśmy w lutym  2022 roku i trwa ona do dzisiaj. Nasze działania opierają się na dostarczaniu kompleksowego wsparcia z obszaru pozycjonowania sklepu SEO, tworzeniu contentu oraz pozyskiwaniu wysokiej jakości linków do sklepu.

Podczas analizowania wyników, naszą uwagę zwróciła niska widoczności sklepu w wyszukiwarce Google, którą to cały czas poprawiamy.

Poniższy wykres przedstawia wykres widoczności strony od momentu rozpoczęcia współpracy:

Pozycjonowanie sklepu Porcelanico.pl

ROAS powyżej 3800%z Google Ads w sklepie

Prace nad kampanią zaczęły się od:

Kampanię rozpoczęliśmy od wdrożenia niezbędnych tagów Google na stronie, które pozwoliły mierzyć efekty prowadzonych działań.  Poza tagami Google, wdrożyliśmy także segmentację użytkowników strony w celu zbierania danych z list remarketingowych. Od początku mierzyliśmy dane w oparciu o liniową atrybucję, która równomiernie przypisuje udział w konwersji wszystkim interakcjom ze stroną na ścieżce Klienta. Kiedy zebraliśmy odpowiednią ilość danych do analizy, przeszliśmy na model oparty na danych.

W kolejnych krokach przeprowadziliśmy szczegółową analizę konkurencji, produktów. 

Równocześnie przygotowaliśmy także segmentacje produktów z wykorzystaniem Google Merchant i feedu produktowego, który zawierał około 600 produktów.

Kampanię rozpoczęliśmy we wrześniu 2022 roku i w styczniu 2023 roku udało się wygenerować ROAS na poziomie 3845%.

ROAS

W lutym 2023 r udało się wygenerować ROAS na poziomie 4082%

W marcu 2023 roku udało się wygenerować ROAS na poziomie 5092%

Dowozimy rezultaty. Sprawdź nas!

Jesteś zainteresowany usługą?

Aby wypełnić ten formularz, włącz obsługę JavaScript w przeglądarce.

Domywstylu.pl
Insolut.pl
OdlanyPerfum.pl
Trafikanord.pl
Mglife.pl
MadamNatura.pl
Koszulkowo.com
Kostium.com