fbpx
795 562 739
Prowadzimy SEO zagraniczne w UK

Darmowy audyt kampanii Google Ads

Zweryfikujemy Twoje konto Google Ads za pomocą naszych narzędzi i omówimy na bezpłatnej konsultacji z naszym ekspertem.

Audyt kampanii Google Ads pozwoli Ci:

  • oszczędzić na budżecie reklamowym, gwarancja wydania mniejszej kwoty niż wcześniej na kampanie
  • wyeliminować błędy 
  • poprawić strategię reklamową, przy wykorzystaniu różnych reklam
  • dotrzeć do właściwych odbiorców
  • przyciągnąć więcej klientów niż dotychczas

Chcesz wiedzieć więcej Dołącz do naszej grupy na Facebooku.

img
Analiza budowy konta
Sprawdzamy czy konto Google Ads jest prawidłowo zbudowane, czy reklamy odpowiadają słowom kluczowym, a te stronom lądowania. Oceniamy wynik jakości, rozdzielenie ruchu, architekturę. Analizujemy rozszerzenia reklam, ilość reklam na grupę reklam i wiele innych parametrów
Skuteczność działań
Analiza skuteczności ruchu, jaki zasięg mają kampanie, w jakiej cenie pozyskiwane są kliknięcia i jaki jest stosunek kliknięć do wyświetleń. Analizujemy które grupy użytkowników konwertują, sprawdzamy jakie słowa kluczowe, produkty, kampanie są dochodowe, a które nie.

Dlaczego audyt jest za darmo?

Analizowaliśmy i zauważyliśmy, że większość kont Google Ads jest prowadzona źle i w ewidentny sposób marnuje budżet reklamowy.

Dzięki audytowi mamy możliwość przedstawienia bezpośrednio na Twoim koncie jak bardzo można poprawić skuteczność prowadzonych działań.

Uważamy darmowy audyt za świetny kanał budowy relacji, która być może doprowadzi do współpracy w celu naprawienia błędów, zlecenia prowadzenia konta i osiągnięcia oczekiwanych rezultatów z działań w Google Ads.

Prawidłowe gromadzenie danych

Analizujemy źródła danych na Twoim koncie Google Ads
Śledzenie kliknięć
Analizujemy czy kody śledzące są zainstalowane prawidłowo. Czy też zliczają prawidłowa parametr gclid.
Konwersje
Sprawdzamy czy prawidłowo są raportowane informacje o dokonanych konwersjach
Telefony i emaile
Sprawdzamy czy zliczanie są konwersje wykonane za pomocą telefonów lub e-maili
Google My Business
Jeśli posiadasz placówki stacjonarne to czy wyświetlają się przy reklamach i w jakim stopniu użytkownicy lokalni znajdują informację o Twoich lokalizacjach
Google Merchant Center
Jeśli sprzedajesz produkty to sprawdzamy czy feed jest prawidłowy, czy wszystkie parametry są uzupełnione, a jego jakość odpowiednia
Google Analytics
Analizujemy informacje o zachowaniu użytkowników na stronie, takie jak współczynnik odrzuceń czy zaangażowanie

Analiza typów kampanii

Kompleksowo ocenimy efektywność wykorzystywanych kanałów
Sieć wyszukiwania
Dobór słów kluczowych, rodzaju dopasowania, ilość słów kluczowych w grupie reklam, rozszerzenia reklam, CTR, pozycje, udział w wyświetleniach, wykluczenia, wynik jakości, rozdział desktop/mobile
Display
Miejsca docelowe, wykluczenia lokalizacji, blokada reklam w aplikacjach, ceny za kliknięcie, wykorzystanie odbiorców, CTR, skuteczność, reklamy brandingowe
Reklamy produktowe (Google Shopping)
Prawidłowa hierarchia kampanii, priorytety, koncentracja na reklamach SKU, kampanie na marki/kategorie. Rentowność poszczególnych produktów. Udział w wyświetleniach
Reklamy Youtube
Zaangażowanie oglądających, zasięg, interakcje, długość odtworzeń, miejsca docelowe, kierowanie i remarketing, zainteresowania i słowa kluczowe
Mariola Więch
Po analizie zauważyłam, że aktualna agencja dużo wydaje budżetu, ale sprzedaż nie była zadowalająca na sklepie. Wystąpił również szereg krytycznych błędów na koncie Google Ads.
Mariola Więch
CEO Kostium.com

Analiza Użytkownika

Płeć
Sprawdzamy czy któraś z płci nie charakteryzuje się znacznie lepszą skutecznością, a jeśli tak to pomagamy dobrać odpowiednie parametry
Urządzenie
Sprawdzamy ruch mobilny i desktop. Porównujemy i wyciągamy wnioski
Większość kont Google Ads, które przeanalizowaliśmy posiadała błędy krytyczne, budżet był wydawany bardzo nieefektywnie. Poprawiliśmy błędy, co przełożyło się na większą sprzedaż.
Mariusz Małachowski
Mariusz Małachowski
CEO BrandStyle

Zamów damowy audyt

Nasz specjalista skontaktuje się z Tobą i umówi na telekonferencję w celu omówienia wyników
Wiadomość wysłana!

Nie zdecydowałeś się? Dołącz do grupy!

Jeżeli nie zdecydowałeś się na audyt konta Google Ads, możesz tylko dołączyć do grupy na Facebooku. To nic nie kosztuje!
pl_PLPolski
pl_PLPolski