Pakiety pozycjonowania stron internetowych
Wybierz Dopasowany Pakiet SEO do promocji Twojego sklepu internetowego
- Liczba pozycjonowanych fraz ogólnych 10
- Pozycjonowanie fraz szerokich z tzw. długiego ogona
- Audyt SEO
- Comiesięczna analiza optymalizacyjna strony
- Liczba tworzonych w każdym miesiącu wpisów blogowych 1
- Liczba tworzonych w każdym miesiącu domen (zaplecze) 1
- Link Building 5
- Raportowanie
- Bezterminowa umowa
1500 zł/m-c
Zamawiam- Liczba pozycjonowanych fraz ogólnych 15
- Pozycjonowanie fraz szerokich z tzw. długiego ogona
- Audyt SEO
- Comiesięczna analiza optymalizacyjna strony
- Liczba tworzonych w każdym miesiącu wpisów blogowych 3
- Liczba tworzonych w każdym miesiącu domen (zaplecze) 2
- Link Building 10
- Raportowanie
- Bezterminowa umowa
- Jeden wpis miesięcznie na blog
2000 zł/m-c
Zamawiam- Liczba pozycjonowanych fraz ogólnych 20
- Pozycjonowanie fraz szerokich z tzw. długiego ogona
- Audyt SEO
- Comiesięczna analiza optymalizacyjna strony
- Liczba tworzonych w każdym miesiącu wpisów blogowych 5
- Liczba tworzonych w każdym miesiącu domen (zaplecze) 3
- Link Building 15
- Raportowanie
- Bezterminowa umowa
- Darmowa miesięczna kampania Google Ads
4000 zł/m-c
ZamawiamProces pozycjonowania rozpoczyna się od przesłanego Audytu SEO w formie wytycznych do poprawienia na stronie. Bardzo obszerny Audyt obejmuje następujące kwestie:
- Dobór podstron dla pozycjonowanych fraz
- Sekcja head (title + description) – strona główna i wszystkie podstrony
- Treści w witrynie – strona główna i wszystkie podstrony
- Stosowanie odpowiednich nagłówków
- Linkowanie wewnętrzne – nawigacja w witrynie
- Linkowanie wewnętrzne – używanie odpowiednich tekstów
- Grafika na stronie
- Sitemapa witryny XML
- Dane strukturalne
- Dostosowanie do urządzeń przenośnych
- Szybkość ładowania strony
- Certyfikat SSL (https)
- Konfiguracja Google Analytics (m.in. ustawienie celów, połączenie z GSC, wyszukiwanie w witrynie, dane demograficzne)
- Optymalizacja wizytówki w Google Moja Firma – w przypadku stron lokalnych i działalności stacjonarnej
- Konfiguracja Google Search Console.
- Pozostałe poprawki
Po wprowadzeniu optymalizacji wynikającej z Audytu SEO nasze prace związane z pozycjonowaniem będą bazowały na bieżącej optymalizacji, budowaniu wartościowego profilu linków, a także tworzeniu najistotniejszych pod kątem SEO treści.
-
Przy współpracy dbamy o jak najlepsze relacje z Klientem. Kontakt jest w każdym momencie z nami. Wszelkie informacje, raporty, instrukcje i umowy przekazujemy telefonicznie lub drogą elektroniczną.
-
Audyt strony internetowej SEO to wytyczne w raporcie, który ustala słabe oraz mocne strony serwisu. Dostarcza wielu wartościowych oraz istotnych danych o witrynie, pozwala na wykrycie nieprawidłowości, oszacowanie, jakie działania przynoszą spodziewany efekt, a jakie są jedynie zmarnowanym czasem i nierzadko kapitałem. Po wdrożeniu zaleceń wykonanego audytu jest zwiększenie ruchu, co przekłada się na sprzedaż usług czy produktów. Wytyczne na popularnych silnikach wdrażamy sami.
-
Czas pozycjonowania witryny zależy od wielu czynników. Pierwsze efekty działań SEO mogą nastąpić w ciągu paru tygodni, a nawet w ciągu kilku miesięcy. Nie możemy jednoznacznie określić, jakie wyniki dadzą działania pozycjonowania dla konkretnej witryny. Nikt nie zna algorytmów i silnika wyszukiwarek Google, wobec tego efekty pozycjonowania zawsze pozostaną w pewnym stopniu niewiadome. Ale z reguły czas na pierwsze efekty po 8 miesiącach.